Regnig tisdag

Vaknade upp imorse av att det bara vräker ner utanför fönstret. Just dagar som denna är man väldigt opepp på att cykla till skolan för att sedan sitta på föreläsningen i ett par blöta jeans (hej inga regnbyxor). Idag skippade jag faktiskt cykeln då Challe kom med det briljanta förslaget att vi kunde ta bussen, sagt och gjort och vi mötte även vad det kändes som halva klassen på den bussen. Skönt att slippa cykla i regnet var det i alla fall.
 
Idag hade vi även årets första redovisning och det gick bra. Min grupp pratade om värdepappersbolag och fondbolag, förhoppningsvis så är vi experter vid det här laget. Nu sitter jag hemma i soffan med en kopp te och försöker förstå något av vår engelska kurslitteratur, går sisådär med det. 
 
Hoppas att det blir uppehåll lite senare ikväll, ska nämligen ta mig till gymmet och köra ett box pass med Hanna vilket ska bli galet kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0