Vad gör jag med mitt liv?

Det är fredagkväll och äntligen helg! Det är även valla rave ikväll, gratis universitetsfest då man sitter och super i en backe bakom skolan med skön musik och härligt folk. 
 
Varför kan fredagskvällen inte se ut som jag vill? Istället sitter jag här ensam hemma vid mitt skrivbord och pluggar finansiell ekonomi. Kul liv man har... Får väl lite skylla mig själv då jag inte kan så mycket jag borde i denna kurs med tanke på att det är tenta om en vecka. Men våra lärare är inte heller de bästa, då de brukar förvirra sig själva på föreläsningarna. 
 
Intalar mig att det kommer bli en kul helg och att jag kommer klara tentan. Istället sitter jag deppad över allt jag måste lära mig och har näst intill redan gett upp hoppet om denna tenta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0