Wednesday

Helt stört att det redan är onsdag, känns inte alls som det! Nya kursen känns i alla fall helt okej än så länge, får väl se om det har ändrats om några dagar ;) Nu läser vi hur som helst finansiell planering, och vår huvudföreläsare har precis skolat om sig till lärare. Innan jobbade han på pwc där han var i 15 år, älskar när lärarna har jobbat så de kan ta exempel från verkligheten :)
 
Igår hade jag och Paulina ett litet möte där vi började planera LiU stores externförsäljning på HU och i Norrköping som vi ska ha i början av november. Hoppas att det går bra och att vi kommer sälja mycket. 
 
Nu ska jag ta och läsa lite litteratur till denna kurs innan jag tar ledigt för dagen. Hoppas att min hosta och halsont försvinner snart så jag kan gå och träna igen också :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0