Goldfever och sunny sunday

Gårdagen bjöd på goldfever med 70-tals tema på kårallen och BYZ på scen, det var en rolig kväll som fick ett oväntat avslut. Kvällen började i alla fall med att jag och Challe moffade i oss varsin pizza innan vi begav oss hem till Stina där det var massa folk. Debbi hade sin kompis Eleonor på besök så det var kul att träffa henne igen :) Var en kul förfest, var kul på kårallen, fick äntligen fyllekäka den här helgen, och sen hamnar jag på "efterfest" hos min granne med hans polare. Vi satt hemma hos honom och snackade samtidigt som vi drack oboy och käkade räkchips. Väldigt ootippat men det var kul och jag knallade hem till mig runt 5 snåret. 
 
Idag har jag haft huvudvärk större delen av dagen, men kände verkligen att jag behövde ta mig ut en sväng. Det blev en långpromenad längs stångån i det härliga vårvädret, gick där med musik i öronen och bara njöt en stund :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0