0702162142

Återigen ska jag väcka liv i denna så kallade blogg... Kan i alla fall påstå att jag en så länge haft ett liv sedan vi lämnade skatterätten bakom oss. Men är ändå rikitgt mycket i skolan nu så det är bara att kämpa på och göra sitt bästa, mer än så kan man inte göra. 
 
Idag skulle jag egentligen ha spelat spökboll som uppladdning inför nästa veckas turnering. Men då det bara var jag, Olivia och Hannes som kunde i slutändan pga att övriga folket var små sjuka/bakis ställde vi in. Gick istället ut på en promenad för att komma ut lite, men väl hemma började jag känns mig lite hängig själv. Vet inte om det är någon slags karma men tänkte försöka sova tidigt ikväll så jag förhoppningsvis vaknar upp och mår bättre imorgon.
 
Igår hade jag i alla fall en lugn och skön lördag vilket var precis vad jag behövde. Spenderade kvällen hemma hos Hanna med hennes roomies Frida och Emma. Vi snackade skit och försökte se på en film, men då vi inte direkt såg filmen kan jag inte ge den något betyg :P får väl ge den ett försök någon annan kväll ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0