Kellgren

Idag har vi fått våra handledare till kandidatuppsatsen, lite besviken över att vi fick Kellgren och inte Mia som handledare. Både jag och Linnea var ganska säkra på att vi skulle få henne, men så blev det inte. Det konstiga är ju att inga av de som Mia ska handleda skriver om skatterätt och det är ju det ämnet som är hennes specialitet. Aja, är inte så mycket att göra åt detta (om man nu inte är Linnea och mailar Mia på en gång xD). 
 
Ikväll ska jag i alla fall göra absolut ingenting, hade tänkt ta igen några timmars sömn som jag har missat under veckan och ladda upp inför morgondagens dodgeballturnering! Ska bli väldigt kul, även om mitt lag har sämst utklädnad och förmodligen inte kommer vinna något pris :P
 
Tanken är att vi ska se ut så här på ett ungefär, älskar Paus paintskills :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0