UL

Biblioteksövning stod på dagens schema, var helt okej och hoppas att man kommer ihåg det mesta inför uppsatsen nu. Sen blev det ett eftermiddagspass i butiken och sista halvtimmen flög förbi då jag lyckades få lite sällskap :)
 
Igår kom "resultaten" från ansökningarna om utlandsstudier. Jag blev nominerad till university of Limerick på Irland, så det kommer förmodligen bli en termin där nästa vår. Jag är fortfarande lite velig, men kommer säker åka i slutändan såvida jag lyckas ta ut kandidatexamen senast 1a november :P 
 
Är ändå lite taggad på att åka utomlands och stanna där en längre tid som jag gjorde för 5 år sedan. Har även varit på Irland så ska bli kul att se mer utav landet än vad jag gjorde förra gången. Men lite besviken är jag över att jag inte fick mitt första handsval vilket var Australien. Men det fanns ju bara en plats dit för alla på filfak så är inte särskilt förvånad ändå då Australien verkligen känns som ett dröm resemål!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0