Weekend with cecil

Har haft bästa Cissi på besök här i helgen, har varit ytterst trevligt med beslk hemifrån. I fredags blev det en spontan utgång på Harrys med några av mina vänner, kvällen började med en snabb middag hemma hos mig innan vi begav oss hem till Stina där det vankades förfest med beerpong. Det var en kul kväll, men tyvärr var det lite för mycket drama som utspelade sig under kvällen. Försöker se det positivt att jag bara var inblandad i ett av dem... Men hur som helst så var det en bra kväll. 
 
Annars har vi mest tagit det lugnt, vi har tagit lite kortare promenader och så har vi tagit tag i att börja planera sommaren. Har kollat på flyg och hyrbil samt bestämt datum, tanken är att boka allt nu i veckan som kommer och sen börja kika på hotell i storstäderna. Känns som att det kommer bli en bra resa och jag är taggad till tusen. 
 
Men nu måste jag hoppa i säng, blir en tidig morgon då vi har styrelsemöte i föreningen och sen blir det plugg hemma hos Hanna med gruppen. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0