Easter "break"

Påsken är nu officiellt över för detta år och jag är hemma i Linkan igen. Denna påsk har bjudit på underbart vårväder (större delen av tiden) och jag bara måste säga att jag älskar Stockholm när staden visar sig från sin bästa sida. 
 
Påskhelgen kan väl egentligen sammanfattas med god mat och lite plugg (borde egentligen ha blivit mer). Det har blivit våffelbuffe med en massa olika röror då det var våffeldagen, traditionsenlig lammstek med potatis och rödtjut, klassisk påskmat bestående av ägg, sill, potatis och en mycket god laxtårta (som jag även fick med mig en bit av hem, ibland har man verkligen tur). Så skönt att få äta lite annorlunda mat än det jag är van vid, men framförallt att slippa laga allting själv! 
 
Utöver detta blev det även en lunch på Vapiano med Elin, samt en fika ute i vårsolen med Linnea och Martina. 
 






Nej, nu är det dags att sova och ladda upp inför morgondagens seminarium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0