Lång dag

Var en ovanligt lång dag idag, och den spenderades till största delen i skolan. Men tiden gick ändå snabbt och hela dagen har flytit på. 
 
Började dagen med föreläsning, var intressant och vi hade Elif så det var kul att se henne igen då det var ett bra tag sedan. Blev sedan en lunch med Linnea och Challe innan det var dags för ett pass i butiken vilket var skoj. Passade även på att hänga lite med Kurt då. Kurt är alltså Liu Stores maskot och är en kräfta som har blivit lagad med silvertejp xD
 
Klockan 15 var det dags för info möte angående utlandsstudierna med alla på filfak som åker inom Europa. Känns som jag hade koll på det mesta som togs upp men en del info var ny och bra att ha koll på. Älskar även att jag kommer åka inom erasmus vilket betyder att jag kommer få knaappt 4 000 kr extra utöver CSN varje månad :D
 
Är ju även torsdag så det blev ett litet besök på torsdags kröken, och vi stod ute och njöt av solen och hade det allmänt gött. Besöket var ju egentligen bara till för att fördriva tiden tills vi skulle hålla en intervju till kommande projektgruppen. Men en liten cider säger man ju inte nej till, undrar fortfarande när jag kommer börja gilla öl.... Förhoppningsvis blir det nästa år på Irland om det inte hänt innan dess :P 
 
Nej, nu ska jag ta och sova för jag är nämligen orimligt trött nu ikväll av någon skum anledning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0