Redan mars?!

Hade föreläsning kl. 8 imorse men det var inte alls jobbigt att ta sig upp till den, kan bero på att det var videoföreläsning och att jag satt hemma i soffan och lyssnade :P 
 
Tog mig sen till skolan för att få lite plugg och annat gjort, blev dock extremt lite plugg så kan bara föreställa mig hur kasst det hade gått om jag suttit hemma hela dagen :P På eftermiddagen höll i alla fall jag och Hannes i två stycken intervjuver med några som har sökt till nya projektgruppen. Tycker det gick bra, och det var första gången jag var med och höll i en lite seriösare intervju. Efter åt fikade vi med bullarna vi inte hann äta i pausen mellan de båda intervjuverna, mycket gott :)
 
Nu sitter jag här hemma igen och funderar på när man kommer bli hungrig så att jag orkar gå och värma min lite misslyckade matlåda. Är inte direkt pepp på att äta matlådor hela tiden, speciellt när det inte blev lika gott som man hade föreställt sig. Men är man student så är det bara att äta och vara glad, blir ju bara dyrare matkostnader om jag skulle slänga och laga nytt :P
 
Eller ska man helt enkelt skippa matlådan ikväll och göra en god smoothie istället?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0