Tisdag.

Vet inte vad jag höll på med igår efter "skolan", inte pluggade jag iaf och var lite dålig på det i slutet av förra veckan också så det blir extra mycket den här veckan. Lagomt kul att alla deadlines antingen var idag eller imorgon. 
 
Igår skulle vi iaf ha haft PM2 möte med Kellgren, men han hade inte koll på dagarna så han kom dit en timme sent och körde lite spontant då han inte läst igenom någons grupp PM. Så kan det gå ibland, kändes smått onödigt att sitta där men lite lyckades vi få ut i alla fall :)
 
Idag hade min grupp redovisning på projektet vi arbetade med föraa veckan. Det gick bra och vi lyckades få med det som skulle vara med. 
 
Nu sitter jag med de sista frågorna inför Kellgrens seminarium imorgon, känns bra att han har koll på att det är seminarium imorgon (vi påminnde/dubbelkollade igår på mötet :P ). Nej, nu ska jag återgå till plugget innan det blir en sväng till gymmet!
 
Bjuder på några bilder från i helgen när Ellis och Louvisa var här på besök.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0