Sommarvärme

Veckan har bjudit på uppsatsskrivande, har dock inte haft någon motivation över huvudtaget så har inte blivit mycket gjort för min del. Blir ju inte bättre när Linnea skriver på precis som vanligt, känner mig så himla dålig i jämförelse då...
 
Aja, långhelgen har varit bra och det har varit super duper bra väder! Har blivit en del träning, lite jobb på uppsatsen, legat lapat en del sol (har fått världens fetaste rand på ryggen, det kommer inte se fint ut på sittningen om jag inte lyckas sola bort den. Det förutsätter iofs att klänningen jag beställde (en storlek större än tänkt) passade, annars får jag väl börja leta efter en ny), och middag på HG med Stina och Oscar igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0