UK 2016

I fredags var det äntligen dags för UK, och som jag längtade från det att vi fick förköp! Var en riktig röjar förfest hemma hos Hannes om man kan kalla det så? Började med att vi bara var folk från LiU Store som åt hamburgare och lekte lite lekar. Någon timme senare var det praktiskt taget folk överallt i hela lägenheten, nästan så man undrar var alla kom ifrån :P Väl på UK såg vi när Hoffmaestro spelade, och jag och Schmidt lyckades tränga oss så pass bra så vi stod längst fram under större delen av spelningen. Letade sedan redan på Amanda och company innan jag kände mig färdig på området och begav mig därifrån. 
 
Måste säga att det var en av de roligare kvällarna på länge. Förfesten var ju helt klart roligast, men så brukar det ju oftast vara också :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0